Hoodie Buddie

Hej hej!

Blev inte något inlägg tidigare idag eftersom jag sov till nästan halv ett ^^
Men nu kommer ett i alla fall! :)
Jag har ju fått min Hoodie Buddie som jag vann på deras facebook sida :D



Den är sjukt najs! Snörerna är hörlurar :O



Man behöver bara koppla in Ipoden/mobilen i fickan och sätta på världens skönaste musik, i världens skönaste tröja!



Sen så slipper man trassel också med hörlurarna som man alltid brukar ha -.-

1. Den är jätte skön att ha på sig!
2. Man kan enkelt tvätta den i tvättmaskinen!
3. Jag fick den helt grattis! :D

För er som inte fick en, så finns det att köpa här. Jag har medium i min men den är fortfarande ganska stor (men jag ville ha den stor så det gjorde inget ;P). Så jag skulle nog ta en i medium eller small om man är i min storlek ungefär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -