Älskade landet

Har varit på landet från lördag tills idag, har varit jätte skönt och vi var ute med båten, det kändes verkligen som att det var sommarlov. Men det är ju bara en vecka kvar ändå, så det är skönt :)
Hoodiehoodie.se hade en tävling på deras facebook sida, där man skulle skriva ett inlägg om tröjan och sedan lottade dom ut vem som vann en hoodie buddie, och det var jag :D
Men jag ville had en rosa men den var slut så jag måste vänta ungefär 2 veckor innan jag får den, men jag kan vänta dom är så coola! Det är inbyggda hörlurar i snörerna, och sen kan man koppla in sin Ipod i fickan!

Här är lite bilder jag tog i helgen också :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -