Lååång dag!

Hello.

Igår blev det inga inlägg för först var jag på fototräff och sen var jag med några kompisar och vi var uppe hela natten och såg på skräckfilm och snackade. Så nu är jag ganska trött! Jag sov typ två timmar på soffan nyss ^^

Här kommer lite bilder från fototräffen, sen kommer det komma lite bilder på saker som jag fick från mamma när hon var i USA :)



Från vänster Elin Kero, Michaela Dahlström, Ottilia Lindell och Lina Flodins.


Modellens namn: Alicia Francke Bocio Makeup: Fanny Axelsson

Sen var det lite modeller som man kunde fotografera :)




Jag tog kort på en fiskmås :D



Här är en liten smygtitt på vad mamma fick, en påse med svampbob på :O
Hon fick många av sackerna grattis för att hon var där med jobbet.

Kommer nog lite fler inlägg sen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -