Plain Lazy

Här kommer lite bilder på en grej som jag fick av mamma :)




Fodralet som det står Plain Lazy på är också en sån som man kan ha för ögonen när man sover :O
Solglasögonen kostade egentligen 30 pund men mamma fick dom gratis.
Hon var på en mässa i Las Vegas med jobbet där massa olika märken var, som t.ex. Plain Lazy och Angry Birds :O



Sen fick jag en massa klistermärken också som jag kan ha på min hjälm och så :D

Translation:

The case as it stands Plain Lazy on is also one of those that you can have to cover your eyes when you sleep.
The sunglasses cost actually 30 pounds but my mother got them for free.
She was at a trade show in Las Vegas with her job where lots of different brands were, like Plain Lazy and Angry Birds
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -