Black and white

Hello!

Igår så spelade jag sims nästan hela dagen, har inte gjort det på ett tag så det var kul! Men idag ska jag faktiskt ta och göra något istället för att bara ligga hemma och dega :P
Jag ska och shoppa med Elli och sen kanske vi gör något efteråt, har lust att fota så hon kanske går med på att kanske vara modell, eller så går vi bara ut och fotar ^^

Men i alla fall. Imorse (eller lite tidigare idag) så tog jag kort på lille Jesper och jag blev riktigt nöjd med hur jag redigerade dom också :)



Den sista blev lite suddig men fin ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -