Angående trög uppdatering!

Jag vill först säga att jag jag är jätte glad över alla fina kommentarer och alla som vill ha teckningar av mig! :D

Men jag kommer inte kunna fixa några teckningar den här veckan, för det är sista veckan innan betygssättning! Så jag måste göra klart allt och vi har en massa inläsningar och prov.

Men om ni orkar vänta en vecka ungefär, så kan jag rita några då! :)

I helgen hade jag också dans uppvisning både i lördags och söndags så jag kunde inte göra något eller blogga då heller :P
Vi var bilmekaniker på sista uppträdandet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -