Agility

Hello!

Har inte bloggat så mycket för jag var på landet i helgen och sen har jag varit lite sjuk :P

Men nu är jag fortfarande sjuk men lite piggare så jag övade lite agility med Nasse, eftersom vi ska vara med och tävla i november :O
Nu tror ju ni säkert att jag ska tävla med en hund. Men jag ska tävla med min råtta! Jag var på en råttutställning i lördags och där kunde man både ställa ut sin råtta och köta agility.
Reglerna är ganska ankla, dom ska gå igenom en hinderbana. Man får putta på dom för att få dom att gå över hindrerna. Och dom måste inte hoppa över dom, dom klättrar över :P
Sen finns det ett till moment där man kör inkallning, då ska råttan var apå andra sidan bordet och så ska man få den att komma.



Den till höger, som jag pekar på, är min agility råtta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -