Tillbaks

Hej!

Har inte skrivit så mycket för ja har ju haft påsklov! Har varit roligt och varmt, jag var på landet hela påskhelgen och där tog ja en massa kort som jag kan visa sen :P
Jag har heller inte bloggat så mycket eftersom jag har jobbat på en ny design.

Här kommer lite bilder från min påsk :)




När jag var ute o fotade på fredagen såg jag kanadegäss (stavning? xD)



Sen tog vi hand om en jund som hette Linus.



Sen på tisdagen gjorde jag och Lisa marsipankycklingar



På långfredagen hade vi öppethus hos oss på landet.



Jesper kom på att det var skönt att ligga i handfatet ^^



På söndagen städade vi ur gamla landet, för att dom som har köpt det ska flytta in på fredag.




Alva hittade två nya kompisar :)



Och jag hittade en gammal stol som jag tyckte var rolig att fota :P

Hoppas ni också hade en mysig påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -