Utvärdering av Pixlr.com/editor

Jag tänkte skriva lite nu om vad jag tyckte om Pixlr.com/editor, som är ett gratis redigeringsprogram på internet.

Jag tyckte att det var jätte bra och hade ungefär samma funktioner som vanliga photoshop. Det var roligt med lite nya redigeringsfunktioner som jag inte har på mitt photoshop elements 4.
Nackdelen var väl att eftersom det var från internet så det kunde vara lite segt ibland.
Men om man inte har råd med photoshop så skulle jag verkligen rekommendera det här! Det kostar ingenting och det är bättre än att ladda ner olagligt.

Så här såg bilden ut innan jag redigerade den:


Och så här såg den ut efter:



Om man inte rikigt vill ge sig på något sånt här avancerat eller om man bara vill redigera något snabbt och bra om man har bråttom, så tycker jag man ska testa det här också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -