Neon+Spets=Najs!

Hej, hemma igen efter en halv rolig dag i skolan ^^

På sista lektionen hade jag och Rasmus tröttnat på att skriva så vi höll på och försökte skjuta papperstussar på varandra med hjälp av våra mappar xD

Men nu till det riktiga inlägget. Man brukar ju ha två par tights på sig nu under vintern när det är så kallt! Så varför inte göra det lite roligare! Så jag brukar ha först ett par ganska färgglada tajts och sen ett par tunnare tajts med lite detaljer t.ex. spets :)





Här är bara några exempel man an ha vilken färg och vilket mönster som helst. Dom tajtsen som är överst har jag hittat på bikbok båda två. Dom har ganska många såna olika mönster på tajts :P

See u! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -