Proffs

Har precis kommit hem från Lisa som jag har sovit hos, har badat hos henne också :)

Här kommer lite bilder på vad jag köpte igår :P



Nya lösögonfransar, tycker mer om dom här än dom gamla! Dom här ser mer ut som riktiga :P



Den till vänster är torrshampo och den till höger volym pulver, båda är från H&M och båda kostade 30 kr, sen kostade ögonfransarna 40 så allt gick bara för 100 :O
Torrshampo har jag letat efter länge för det är inte alltid man okar duscha innan skolan då kan man bara ta lite torrshampo så ser det i alla fall rent ut :P
Pulvret köpte jag mest för att det var billigt, sen såg jag att Keela hade båda också och hon har snyggt hår tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: keela

Hej sötnos och grattis till vinsten av halsbandet på min blogg :) Celine på Thejewellerybakery har fått din mailadress och kommer att kontakta dig :) Kul att du var med och tävlade!



Massa kramar, Keela

2011-06-30 @ 12:06:09
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -