Viva Cirkus Maximum

Som ni kanske fattade var jag på cirkus igår men min syster och min mamma :)
Det var jätte kul och dom hade en massa djur som vi gick o kikade på i pausen.



Det började med en clown som kom in och böåste upp en väldigt stor ballong som han sedan började flyga omkring med ^^



Sen kom det in hästar som gjorde lite konster, dom var jätte söta :)



Sen kom det in en kille med ganska många hundar som gjorde massa olika konster, som att hoppa på två ben, hoppa över varandra o rida på en liten häst ^^



Visst är dom söta :)



Sen kom det en till clown som gjorde lite akrobatik.



Sen var det några fler som gjorde akrobatik.



Dom hade ett litet zebra föl :D



Sista nummret var några som åkte cross i en stor boll. Dom åkte uppochner och på sidan och sen så stod det en tjej i mitten :O

Det var lite andra djur och så också men orkade inte lägga upp alla bilder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/2372822/emman-klottrar - Tack :) -